onsdag 14 januari 2009


Min egen blogg!


Nu har nästan alla mina kusiner varit här och hälsat på mig. Det är bara Melvin som saknas, hoppas han kommer snart. Det har varit jättekul att få all uppmärksamhet och träffa alla.

Kusin Matilda nämnde flera gånger när hon var här att vi borde ha en Ollie blogg sa att dom kan hänga med vad som händer här. Sa nu tänkte vi prova!
än sa länge sover och äter jag ju mest! Jag vaknar tidigt på morgonen, tidigare än både mamma och pappa, klockan 4 tycker jag att dagen är som bäst! Sen var det det här med mat, när jag är hungrig då vill jag verkligen ha mat NU. Jag låter alla runt omkring mig veta! även familjen Triccot (grannarna)!
Nu vet ni i varje fall vart ni ska kolla när ni är nyfikna vad som händer i Ollie Wilmer Lindströms liv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar